خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 14:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
خنفری:

تامین آب شرب و برق مهمترین مشکلات امروز شادگان هستند/بی‌توجهی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خوزستان به مطالبه 1200 نفر متقاضی

نماینده مردم شادگان در مجلس دوازدهم، با بیان اینکه تامین آب شرب و برق مهمترین مشکلات امروز شادگان هستند از بی‌توجهی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خوزستان به مطالبه 1200 نفر متقاضی انتقاد کرد.

هاشم خنفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با ابراز تاسف از اینکه شادگان یکی از محرومترین و مظلومترین شهرهای ایران است، گفت: هم‌اکنون دغدغه اصلی ما در این شهر تامین آب شرب و برق‌رسانی به تمام نقاط این منطقه است که باعث نگرانی و عدم رضایت مردم شده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در این منطقه حدود 100 نقطه بحرانی داریم که نیاز به تامین برق دارند که به دلیل کمبود ترانس برای افزایش ولتاژ برق، همچنین توسعه شبکه‌ای و تامین روشنایی با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی یادآور شد: در این منطقه حدود 3 سال است که تعداد 1200 نفر متقاضی تامین برق داریم که به دلیل نبود کابل همچنان چشم انتظار هستند که البته این دلیل قابل قبولی برای تاخیردر تحقق این مطالبه به حق مردم این منطقه نیست.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: متاسفانه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به هیچ‌وجه پاسخگو نیست و به شدت از عملکردش ناراضی هستیم و همچنان تامین این مطالبه قانونی مردم این منطقه را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 380408
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار